Potřebujete poradit?

Pro správný chod e-shopu a vyřízení všech požadavků zákazníka je jeho nedílnou součástí helpdesk neboli pomoc zákazníkovi. 

Náš obchod využívá pro komunikaci se zákazníkem hned několik cest tak, aby byla pro klienta ta nejpohodlnější.

 

Chat v reálném čase

Tím nejjednodušším způsobem, jak se s námi spojit je prostřednictvím chatovacího okénka, které je na stránce umístěno v levém spodním rohu. Tady naše podpora vidí, na co se klient právě na webu dívá a v reálném čase je schopna mu poradit pořípadě mu odeslat odkaz na jeho preferované zboží. Pomocí tohoto okénka lze odesílat i dokumenty či fotografie zboží. V případě, že podpora není mimo pracovní hodiny přítomna, může zákazník zanechat spolu s dotazem kontakt, na který mu v nejbližším možném čase, tedy v pracovní dny od 8 -16 hodin naše podpora odpoví. Vše funguje jak běžný nástroj pro psaní zpráv, který má dnes každý ve svém mobilu.

Haló

Další možností, jak se s námi spojit je pomocí telefonu. Ten je umístěn na každé stránce našeho e-shopu hned v horní liště. Pokud se na náš obchod díváte z mobilního telefonu, tak stači na číslo kliknout a hned jste spojeni s našim operátorem. Ten je přítomen podobně jako na chatu v pracovní dny od 8-16 hodin.

 

call

Napište nám

Další možností jak se s námi spojit je prostřednictvím e-mailu podpora@devetmesicu.com . Zde můžete psát v kteroukoli denní či noční hodinu. Velmi rádi Vám na váš dotaz, připomínku či výtku odpovíme.

Naši pracovníci jsou vyškolení a s produkty přicházejí denně do styku, proto nám bude ctí vám s čímkoli poradit.

Najdete nás i na MALL.CZ